Üldine
Need tingimused kehtivad veebipoes www.tailsplanet.ee tarbijatele toimuva kauba müügi korral
Müüja on:
Tailsplanet OÜ
Registrikood: 16005844
Tartu mnt 56, Kesklinna linnaosa
Tallinn, 10115, Eesti
KMKR nr: EE102270754
Võtame vastu ainult üle 18-aastaste inimeste tellimusi.
Ostutingimustes eristame kliente (juriidiline ja füüsiline isik) ja tarbijaid (füüsiline isik) vastavalt erinevate seaduste poolt neile antud õigustega.
Enne ostu tegemist lugege läbi meie ostutingimused. Tellimuse esitamisel nõustute meie ostutingimustega ning teie kui tarbija ja TAILSPLANET OÜ vahelise siduva lepinguga. Kohe pärast tellimuse esitamist saadetakse tellimuse kättesaamise kinnitus, kuid see ei ole nõustumus lepingu sõlmimiseks. Me võime teie tellimusega kahe päeva jooksul nõustuda, saates e-postiga tellimuse kinnituse või saates teile kaubad. Tingimused võivad muutuda; seetõttu peaksite need läbi lugema iga kord, kui meie käest tellite.
Järgime kehtivaid Eesti seadusi ja määrusi tarbijate ostude kohta. Neid seadusi reguleerivad muu hulgas tarbijaostmist käsitlev seadus, ülesütlemisseadus, turunduse kontrolli seadus, isikuandmete seadus, e-kaubanduse seadus ja finantslepingute seadus.
1. Tellimused
Teie tellimus on siduv, Kui olete teinud tellimuse meie e-poest, on tellimus kohustuslik. Teil on ikkagi õigus oma ost tagastada vastavalt tühistamisseadusele, vaadake lisateavet, mida on kirjeldatud jaotises tühistamine, tagastamine ja garantiinõuded.
Kui teie tellimus on meie veebipoes registreeritud, saadetakse tellimuse kinnitus automaatselt teie poolt meile edastatud e-posti aadressile. Lugege tellimuse saamise kinnitus hoolikalt läbi, kui saate selle kätte ja kontrollige, kas aadressi, kohaletoimetamise teabe ja tellitud toodete üksikasjad on õiged. Kui mõni teave on vale või soovite tellimust muuta, peate meiega viivitamatult ühendust võtma e-posti aadressil info@tailsplanet.com
Kui soovite oma tellimuse tühistada, saate seda teha kuni tellimuse pakkimise ja saatmiseni meie poolt. Tühistamisteade tuleb saata e-posti aadressile info@tailsplanet.com. Kuni teie tellimust pole pakendatud ja saadetud, võime teie tellimuse tühistada. Kui teie tellimus on juba pakitud ja lähetatud ning kahetsete oma ostu, siis vaadake tagastamise kohta lisateavet 7. osas.
Juhul, kui mõni ostetud kaup peaks olema välja müüdud, arvestame hinna teie makse kogusummast maha, ülejäänud tooted pakitakse ja saadetakse. Kui tellimuses on olulisi kaupu, mis on välja müüdud või kui asenduseks võib pakkuda muid samaväärseid tooteid, võtame enne kauba saatmist kliendiga ühendust telefoni või e-posti teel. Välja müüdud tooteid ei saadeta hiljem, kui neid pole ostu ajal laos.
2. Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Maksa hiljem lahendused: Liisi ID
- Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Hinnad ja muud tasud
Hinnad on eurodes ja sisaldavad seadusega ettenähtud käibemaksu. Toodete hinnale võib lisanduda vastavalt kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile ja ostu summale kohaletoimetamise tasu. Kogumaksumus kuvatakse enne ostmist ja see katab kõik meie toodete ostmisega seotud kulud, näiteks toimetamine koju või pakiautomaati arvel toodud info põhjal.
Jätame endale õiguse veebisaidil sõlmitud lepingust taganeda ja tellitud kaupu mitte saata, juhul kui veebisaidil oli kaupade hind või kvaliteet esitatud valesti või ostukorvi lõplik hind esitati süsteemivea tõttu valesti. Vea leidmisest teatame teile viivitamata ning tagastame teile kohe ostuhinna. Kaupade omandiõigus jääb meile kuni ostuhinna täieliku tasumiseni.
4. Maksed
E-poes sooritatud ostude eest tasub klient 100% ettemaksuna. Meie makseviisid on välja toodud punktis 2. Tailsplanet OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Lisaks on kaupade eest tasumisel võimalik kasutada ka järelmaksu abi. See on soodne, lihtne ja mugav lisavõimalus, kui ihaldatud toodete ostmiseks konkreetsel hetkel vahendid puuduvad. Järelmaksu taotlemise protsess on lihtne – ostukorvis tuleb makseviisiks valida “Maksa järelmaksuga” ning seejärel täita kõik vajalikud väljad.
Jätame endale õiguse pakkuda teatud makseviise üksnes teatud saatmisviiside puhul, nt pakkuda üksnes kliendi krediidireitingule ja meie krediidiriskile vastavaid makseviise.
5. Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kui ostusumma on suurem kui 60 eurot ja tellimuses ei ole tooteid, mille kaal ületab 20kg, siis pakiautomaati tellides on see kliendile tasuta.
Postikulud lisatakse teie kogusummale, kui ostate summas, mis ei vasta tasuta saatmise normidele. Toodete kättesaamiseks saab klient valida:
- Omniva pakiautomaatide,
- DPD pakiautomaatide,
- Itella SmartPOST pakiautomaatide või,
- Kulleri vahel
Kui tellitud toode on suuremõõtmeline*, toimetatakse kaup kliendile kulleriga.
*Suuremõõtmeline toode – kaal üle 20kg või ühe külje pikkus üle 120cm.
Eesti sisene tarneaeg on hinnanguliselt 2–8 tööpäeva peale tellimuse kinnitamist ja makse laekumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. NB! Kui tellisid mitu erinevat toodet, võivad need tulla erinevate pakkidena!
6. Kliend kohustused:
Kliendi kohustus on kontrollida esitatud teabe õigsust ning jälgida enda poolt esitatud telefoninumbrit ja e-posti aadressi, kuhu saadetakse saadetava pakendi kogumist käsitlev teave, ning minna pakile järele vastuvõtupunkti piiratud aja jooksul, mis on pakendi kogumiseks antud. Seda infot postiga välja ei saadeta.
Vastutame kauba eest, kuni see teile kätte toimetatakse. Kui te ei lähe pakile vastuvõtupunkti järele, tagastatakse pakk meile ja teile võidakse esitada saatmiskulud saadetise mõlemal suunal ning lisaks 14.99 € käitlemistasu.
7. Tagastamised
Kui soovite tagastada meie e-poest tellitud toote, saate seda teha 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. See tähtaeg hõlmab ka laupäeva, pühapäeva ja pühasid. Kui tähtaeg langeb laupäevale, pühapäevale või punasele päevale, lükatakse tähtaeg järgmise tööpäevani.
Tailsplanet OÜ võtab vastu ainult meie e-poest ostetud kaupu. Kui kaup on ostetud poest, edasimüüjalt või agendilt, ei saa seda kaupa meile otse tagastada. Kõik tagastatud tooted peavad olema kasutamata, originaalpakendis ja sildiga koos kõigi osade ja tarvikutega. Jätame endale õiguse osaliselt või üldse mitte tagastada raha tagastamise korral, kui neid nõudeid ei ole täidetud.
Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktidele 2, 3 ja 41 ei kehti taganemisõigus sellistele lepingutele, mille esemeks on kaup, mis polnud varem valmis ja valmistati tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt, ning taganemisõigus lõpeb ennetähtaegselt, kui kaubad antakse üle suletud pakendis, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.
Kui olete saanud kahjustatud toote, võtke ühendust viivitamatult meie klienditeenindusega hiljemalt 48 tunni jooksul toote kättesaamisest, kui toode on saatmise ajal saanud kahjustada. Nõuame kahjustusest pilti ja kahjustuste või hävimisest kirjeldust. Vastutame toote eest kuni selle kättetoimetamiseni. Kui saate rikutud toote ja annate sellest tähtaja jooksul märku, asendame toote.
Niipea, kui oleme teie saadetud toote kätte saanud, töötleme tagastamist ja peate meile esitama kontonumbri, millele saate tagasimakse. Maksame hüvituse välja esimesel võimalusel ja hiljemalt 14 päeva jooksul pärast tagastatud toote kättesaamist.
Kui olete kliendina valinud saadetisele lisateenuse, näiteks paki koju toimetamine õhtul, siis lisateenuse eest teile ei maksta, kuna lisateenus on juba täidetud enne, kui teie tühistamisõigused hakkasid kehtima.
Tagastamiseks saatke meile e-kiri aadressile: info@tailsplanet.com. Lisage sinna vabas vormis avaldus, mis sisaldab:
- ostja nimi
- ostja e-maili aadress ja telefoni number
- tellimuse kättesaamise kuupäev
- kas toode soovitakse täielikult tagastada või ümber vahetada
- arve number
- tagastatava toote nimetus ja kogus
Tailsplanet võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
8. Vahetus
Kui soovite toodet vahetada, saate teha järgmist:
- Telli uus toode veebipoest.
- Tagastage vana toode eelpool toodud tingimustel. Me maksame teile tagasimakse kohe, kui oleme tagastatud toote kätte saanud.
Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.
9. Tarbija kaebus
Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile: info@tailsplanet.com. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
10. Muu info
Lepingu keel:
Leping on sõlmitud eesti keeles.
Sooduskoodid:
Sooduskoode ei saa osta, kuid mõnikord võib neid pakkuda ka üksikutele klientidele. Neid saab siduda konkreetsete toodete, tootekategooriate või kampaaniatega. Tingimused tehakse teatavaks koos sooduskoodiga.
Kinkekaardid:
Pakume võimalust kinkekaarte osta meie e-poest. Kinkekaarte saab kasutada ainult Tailsplaneti veebilehel olevate toodete ostmiseks ning praeguse kinkekaardiga uut kinkekaarti osta pole võimalik. Kui soovite osta rohkem kui kinkekaardi väärtus hõlmab, saate seda kombineerida meie makseviisidega. Kinkekaartide väärtust saab kulutada ainult meie e-poe toodetele ja seda ei saa raha vastu vahetada.